Farming Simulator 17 » strona 99


Ostatnie posty na Forum

Temat Autor Statystyki Ostatni post
Silos QQ

Forum:Proszę o moda

cichy-007

Odwiedzin: 12

Odpowiedzi 0

Autor: cichy-007

21-03-2017, 11:04

Mapa

Forum:Proszę o moda

nht6050

Odwiedzin: 87

Odpowiedzi 2

Autor: zbyszek3945

9-03-2017, 16:43

Tekstury normal

Forum:Pomoc Techniczna

baran4425

Odwiedzin: 178

Odpowiedzi 2

Autor: nowak1282

24-02-2017, 13:09

TIP ANYTHING, problem

Forum:Pomoc Techniczna

SebaMF

Odwiedzin: 248

Odpowiedzi 3

Autor: GASEK01

19-02-2017, 17:20

Znikająca trawa po bokach przy bronowaniu

Forum:Pomoc Techniczna

Cebula

Odwiedzin: 142

Odpowiedzi 0

Autor: Cebula

18-02-2017, 12:50

7-10-2016, 19:11






Farming Simulator 17 Nowe Zdjęcia (Moding)

Farming Simulator 17 Nowe Zdjęcia (Moding)

Farming Simulator 17 Nowe Zdjęcia (Moding)

Aby zobaczyć ukryty tekst musisz być zalogowany, jeżeli nie masz konta zarejestruj się!

2# Pobierz z drugiego linku pobierania
Ďîäđîáíĺĺ
Pobrań:185 Autor: Revol Komentarzy: 0
1-10-2016, 10:58



Farming Simulator 17 – Świat 360

Aby zobaczyć ukryty tekst musisz być zalogowany, jeżeli nie masz konta zarejestruj się!

2# Pobierz z drugiego linku pobierania
Ďîäđîáíĺĺ
Pobrań:125 Autor: Revol Komentarzy: 0
25-09-2016, 22:00



Nowe uprawy: słonecznik i soja
- Słoneczniki mogą być zbierane hederami do kukurydzy lub nowymi hederami do słonecznika. (Ich zaletą jest prędkość robocza).
Uprawa poplonowa: rzodkiew oleista
- Kultywacja, gdy urośnie daje +30% wydajność na danym polu.
- Wszystkie uprawy mogą być uprawiane w ten sposób, aby uzyskać korzyści wydajności (chyba że są uschnięte). To jednak zwykle nie ma żadnego sensu, ponieważ inne uprawy są warte więcej, gdy je sprzedamy. (Warto więc użyć taniej rzodkwi oleistej)
Nowy system nawożenia: (nawożenie trzykrotnie daje +30%, za każdym razem, w trakcie cyklu wzrostu uprawy)
- Pola, które nie są nawożone uzyskają mniejsze plony niż FS15. Nawożąc raz uzyska się prawie wydajność podstawową z FS15. Nawożąc dwa razy uzyska się wydajność nieco powyżej podstawowej z FS15. Nawożąc pola trzy razy uzyska się prawie taką samą wydajność jak w FS15, gdy zrobiliśmy to tylko raz.
- Pomiędzy każdym nawożeniem, albo gleba musi być ruszona (kultywacja, orka, siew itd.), albo musi minąć co najmniej jedna faza wzrostu uprawy, zanim będzie można ponownie nawieźć pole.
- Właściwie byłoby lepiej, aby nie nazywać go "system nawożenia", ale czymś takim jak "system wydajnościowo-usprawniający", ponieważ jest to dość abstrakcją. Wydajność można poprawić przez którekolwiek z poniższych kryteriów: nawóz (sztuczny), oprysk, obornik płynny, obornik, kultywacja poplonu, pielenie (tak długo, jak rośliny są jeszcze małe).
- MOD-Info: Każde z tych działań dodaje +1 do "Yield-bits" (max 3). Więc mody na równi mogą używać tej funkcji w inny sposób, czyli "wał paker" (dodaje +1 do wydajność), "mulczer" (dodaje +1 do wydajności), lub jakiekolwiek inne narzędzie może rozsądnie poprawić wydajność i niekoniecznie muszą być nazywane "rozsiewacz/opryskliwacz" 😉
Orka wymagana:
- Po trzech zbiorach należy zaorać pola, w przeciwnym razie uzyska się 10% mniejszą wydajność.
- MOD-Info: Znowu, po każdym zbiorze uprawy licznik zmniejsza się o 1, więc po 3 zbiorze wartość będzie wynosiła 0, a wydajność zmniejszy się o 10%. Orka ponownie ustawi wartość 3. Za pomocą tej funkcji, mody mogą wdrażać inne zabawne rzeczy! Na przykład załóżmy, że każde koło ciągnika będzie "zagęszczaczem" gleby, więc mod zmniejsza licznik do -1 w dowolnym punkcie na akr, podczas jazdy. Po przejechaniu dokładnie w tym samym miejscu ponad trzy razy gleba będzie tak zbita, że wymaga ponownej orki. Albo przeciwnie, można stworzyć mod niebędący pługiem, który "wzrusza" glebę. Zamiast ustawiać bity z powrotem do max 3, to może po prostu stopniowo zmniejszyć ugniatanie gleby o +1 😉
Trawa:
- Nie ma już "łąk" 😛 Istnieją tylko "pola", na których rośnie "trawa". Oznacza to, że teraz trawa ma również TerrainDetailLayer, a zatem jej wydajność może być zwiększona, jak wspomniano powyżej. Dodatkowo oznacza to, że siew trawy nie niszczy granic pól.
- MOD-Info: W GE nadal można siać trawę bez TerrainDetailLayer, będzie można ją ściąć lecz nie będzie nawożona, ponieważ nie ma pod nią warstwy, z której brała by nawóz. Trawa wokół pól i przy drogach powinna wciąż być tak robiona. Jednak łąki powinny być tworzone przy użyciu TerrainDetailLayer i dopasowywanie do granic pól!
- Ponieważ trawa nie usuwa TerrainDetailLayer, co mam zrobić, kiedy po prostu zaoram naprawdę brzydko nowe pole lub popełnię błąd podczas łączenia pól? Już nie mogę zasiać trawę w linii prostej by to naprawić? Po to właśnie jest wał Lizard R-5000. Jego jedynym zadaniem jest usunąć foliage/detail-layers! Gdzie zostanie zastosowany nic nie pozostanie wyjątkiem pierwotnego terenu. Używaj z rozwagą, nie kupuj go w MP a twoje pola będą bezpieczne od zadarnienia!
Pomocnicy:
- Potrafią teraz zobaczyć i uniknąć obiektów statycznych (drzewa, żywopłoty, budynki itp), gdy jednak napotykją obiekty dynamiczne będą się nadal zatrzymać i czekać na usunięcie przeszkody z ich drogi, ale wyślą ci info o zablokowaniu.
- Mają różne strategie zawracania (włącznie z cofaniem), które będą stosować w zależności od maszyn i obiektów wokół nich.
- Oni mogą teraz kosić, przetrząsać i zgrabiać, jak również ciągane kombajny (podczepiona siekania), jednakże rzeczy związane z trawą mogą zrobić tylko na wyżej wymienionym TerrainDetailLayer typu trawy.
- W trybie "Trudny" (lub opcjonalnie ustawienia) będą zużywać olej napędowy, nasiona, nawóz itd. Dodatkowo mogą wziąć obornik płynny i obornik bezpośrednio ze silosów, jeśli zdarzy ci się mieć zbyt wiele do transportu, będą po prostu automatycznie brać go z magazynów, które można ustawić w opcjach.
Fizyczny Materiał Ingerencyjny (kiprowanie gdziekolwiek):
- W odróżnieniu od wcześniejszych odsłon gry, gdzie każdy materiał (rośliny, trawa, słoma, obornik itp) może istnieć tylko w pojemniku (zbiorniki kombajnów, łychy, przyczepy, silosy itp), materiały mają teraz zawsze fizycznie istnieje w świecie, dopóki nie zostaną "zużyte" (nawożenie, rozrzucanie obornika itd) lub sprzedane.
- W związku z tym, jeśli wysypujesz na przyczepę lub łychę a materiał spadnie na ziemię to tam pozostanie. Nie ma już "pokosów" w swojej abstrakcyjnej formie fruittype. Teraz jest tam po prostu słoma, trawy lub siano i to jest to po prostu to co spadło na ziemię, gdy młócisz, kosisz itd.
- Ważne jest, aby powiedzieć, że system jest w pełni dynamiczny i na poziomie dokładności 0,5m a materiał nie może "płynąć" po kolizji. Funkcja ta otwiera wiele możliwości to szaleństwo 😀
Dodatkowe silosy i obiekty kupowane do dostosowywania gospodarstwa:
- Silosy upraw mają ograniczoną pojemność 100 000l w zależności od rodzaju upraw, ale to może być powiększone poprzez umieszczenie dodatkowych silosów pobliżu silosów.
- Buraki cukrowe, ziemniaki, wióry itp, mogą być przechowywane w dowolnym miejscu za pomocą fizycznego materiału ingerencyjnego.
- Istnieją różne zadaszenia i pewne funkcjonalne budynki, takie jak warsztaty, które mogą być kupione i umieszczone w dowolnym miejscu. Warsztat na przykład pozwala na przekonfigurowanie swojej maszyny, bez konieczności płacenia mechanikowi i zrobić to w bardziej dogodnym miejscu niż w sklepie.
Ekonomia:
- Ceny upraw wahają się znacznie silniej i różnie w różnych skupach, nie jest już tak że tą samą uprawa będziesz dostarczać do tego samego skupu a produkt będzie cały czas wart.
- Podobnie jak w FS15 wszystkie działania sprowadzają się do nominalnej wartości ekonomicznej. Na przykład cena pszenicy jest znacznie niższa niż rzepaku, rzepak jednak daje także dużo mniej ziarna na hektar niż pszenica. Kiszonka była "nerfed "! :576: Zakładam Leprechaun używał sztuczek na współczynnik czynnik cen w FS15... :582: Kiszonka jest teraz z powrotem na równi z innymi działaniami w zakresie wartości ekonomicznej. Oczywiście działania, które wymagają wielu ręcznych czynności mają zazwyczaj wyższe ceny, aby nagradzać odpowiednio za pracę.
- Zwierzęta są bardzo drogie, to nawet musi być tak, aby nadążyć ekonomicznie z polami, na których uprawy rosną w 3 dni!
- Podobnie koszty utrzymania i wynajmu są bardzo wysokie, aby zrównoważyć niewiarygodnie szybko rosnące uprawy.
- Wielkie zapotrzebowanie nadal istnieją, ale są one znacznie mniej silne, aby powstrzymać ludzi gromadząc zbiory. Jest teraz o wiele bardziej sensowne, aby sprawdzić ceny dla upraw codziennie i sprzedać w dobrej okazji, niż czekać na zapotrzebowanie, które mogą w tym czasie być dobrym interesem, ale wciąż mogą być niższe niż poziom super ceny piekarni, która teraz dobrze płaci.
- Przegląd cen został przeprojektowany i jest teraz znacznie czytelniejszy, rośliny są w kolumnach a punkty sprzedaży w wierszach, niż w niewłaściwy sposób dookoła! #CoOniSobieMyśleli!
- Generalnie istnieje wiele więcej zakładek informacyjnych dla kosztów i cen z korzyścią dla sprytnego rolnika, który nie chce się uruchomić swojego gospodarstwa z długiem 😉
- Obornik płynny i obornik mogą być teraz sprzedawane na biogazowni.
System misji:
- Wszystkie pola nie posiadane przez gracza są własnością i są eksploatowane przez innych rolników (za kulisami, ze względu na wydajność), jednak to sprawia mapę dużo bardziej żywy, ponieważ teraz wszystkie rodzaje upraw rosnących wszędzie zamiast jałowych nieużytków, którymi były pola w FS15.
- Podczas interakcji z ikoną pola można mówić do właściciela pola i będzie on zwykle oferował misje/zadania na tym polu w zależności od rodzaju upraw i etapu wzrostu, który obecnie jest na tym polu. Na przykład nawożenie upraw lub zbiór słonecznika. Aby wykonać zadanie, da ci on potrzebne narzędzia, nie potrzebujesz własnych. Jest to niesamowita zabawa na początku gry, gdzie nie masz pieniędzy, aby pozwolić sobie na wszystkie fajne rzeczy, które otrzymujesz do jazdy podczas wykonywania misji. I oczywiście jest tam sporo pieniędzy, które możesz zarobić w ten sposób, aby mieć na własne koszty eksploatacji.
Zwierzęta:
- Od razu jesteś właścicielem kurczaków i nie mogą być one kupione ani sprzedane.
- Świnie, owce i krowy można kupić i transportować.
- Będą rozmnażać się przy dobrym karmieniu. Świnie będą rozmnażać się najszybciej, aż ich wartość ekonomiczna osiągnie poziom sprzedaży u sprzedawcy zwierzęcej.
* Wydajność i szybkość reprodukcji:
- Jeżeli zwierzęta nie mają wody, ich wydajność będzie wynosić 0%!
- 10% zostanie osiągnięte po pościeleniu słomą (z wyjątkiem owiec), a kolejne 10% z czystym obszarem koryta.
- Pozostałe 80% są generowane przez właściwe żywienie.
+ Owce:
- Po prostu potrzebują trawę lub siano = 100%
+ Świnie:
- 50% żywność bazowa: kukurydza
- 25% zboża: pszenica lub jęczmień
- 20% białko: rzepak, słonecznik lub soja
- 5% okopowe: ziemniaki lub buraki cukrowe
- Paszy nie należy mieszać, tylko wrzucić prosto do koryta, świnie nie są za bardzo wybredne. Jeśli naprawdę nie potrzebujesz 100% po prostu daj kukurydzę i pszenicę (lub jęczmień), aby otrzymać ładne 75%.
- Do osiągnięcia max 100% trzeba nakarmić je wszystkim, albo kupić drogie jedzenie wieprzowe w BigBagach, które już zawierają idealną równowagę wszystkich 4 typów.
+ Krowy:
- 50% żywność bazowy: siano lub kiszonka
- 30% żywność energetyczna: (zawarta jest częściowo w TMR)
- 20% świeża trawa
- Teraz możesz karmić krowy sianem i świeżą trawą samodzielnie i wciąż idą w górę do 70% wydajności. (btw. siano pozostaje teraz sianem w przyczepach samozbierających!)
- Do osiągnięcia max 100% trzeba nakarmić je TMR (na który składa się z żywność bazowa i żywność energetyczna razem), dzięki któremu uzyskamy 80%, a następnie na wierzchu dodać trochę świeżej trawy, aby osiągnąć pełne 100%.
Różnorodne:
- Zagraj jako farmer lub farmerka 😉
- Przyczepa do bel i inne mają dynamiczne pasy napinające, które mogą być wykorzystane do przypięcia bel, drewna, palet lub BigBagów dla bezpieczniejszego transportu.
- Małe obiekty fizyczne mogą być zbierane, noszone, upuszczane lub wyrzucane. Początkowo miało to umożliwić graczowi podnieść małe resztki drewna, które są trudne do chwycenia ładowaczem czołowym i rzucać je w rębak, została ta funkcja rozszerzona, aby umożliwić zebranie każdego fizycznego obiektu, który jest mały i lekki, by po prostu bawić się nim 😛
- Strumieniowe radio internetowe lub inna muzyka mogą być odtwarzane w radiu pojazdów.
- Można jeździć pociągami i jeden punkt sprzedaży jest wyłącznie do dostawy pociągiem.
- Kukurydza można teraz posiekane w ostatniej fazie wzrostu jak również, gdy jest jeszcze zielona!
- Wsparcie dla Head/Eye-tracking. (Track-IR itp)
- Światło koguta może być skonfigurowane do korzystania z prawdziwego światła (jeśli komputer jest wystarczająco mocny).
- Żółto-czarne paskowe oznaczenia triggerów mogą być usunięte, jeśli już wiesz, gdzie co jest i nie są ci już potrzebne.
- Minimapa może być rozszerzona do dużej, mieć normalny rozmiar GPS lub całkowicie ukryta.
- W menu mapy można powiększać i przewijać na mapę, ustawić znaczniki nawigacyjne dla lepszej orientacji i teleportować się bezpośrednio do miejsc bez konieczności zaparkowania tam pojazdu.
- Ostatnia pozycja kamery wewnętrznej i zewnętrznej jest zapisywana w pojeździe!
- Ruch AI działa w MP, ale może być wyłączony w ustawieniach

Aby zobaczyć ukryty tekst musisz być zalogowany, jeżeli nie masz konta zarejestruj się!

2# Pobierz z drugiego linku pobierania
Ďîäđîáíĺĺ
Pobrań:2159 Autor: Revol Komentarzy: 1
12-09-2016, 07:14







Aby zobaczyć ukryty tekst musisz być zalogowany, jeżeli nie masz konta zarejestruj się!

2# Pobierz z drugiego linku pobierania
Ďîäđîáíĺĺ
Pobrań:201 Autor: Revol Komentarzy: 1
13-08-2016, 09:25



Nowe informacje :
Nowe uprawy:
Słoneczniki

  • Rozjaśnić swoją farmę z upraw słoneczników! Te piękne rośliny zrobić wygląd w Farming Simulator 17, oferując więcej możliwości dla rolników, którzy chcą, aby ich pieniądze w odpowiednich polach.Unikalne słoneczniki, ich kolorowe głowice śledzić ruchy słońca po niebie. W celu żniwa słoneczników, trzeba używać unikalnych nagłówki zupełnie nowe do Farming Simulator 17!


Soja

  • Dzięki niesamowitej popyt ze strony naszych graczy z USA, dodaliśmy Soja do Farming Simulator 17! Soja pochodzi z Azji Południowo-Wschodniej, ale zostały wprowadzone do Gruzji w 1765 roku Dzisiaj są one klasyczny amerykański upraw, powszechnie produkowane w całej trzydziestu jeden państw!


Topole

  • Topole spaść gdzieś między leśnictwie i uprawach. Można zbierać topole przy pomocy sieczkarni oraz specjalny nagłówek w połączeniu z przyczepą, w celu uzyskania mnóstwo zrębków.Te wióry mogą być następnie przekształcane w energię, przenosząc je do McLean biogazu z biomasy w ciepłowni Goldcrest Valley.


Oleiste Rzodkiewki

  • Rzepak rzodkiewki jest specjalny upraw, jako że nie zbierają się na końcu cyklu. Zamiast kopać go. Gdy rośliny są widoczne, należy użyć kultywator na polu w celu wykorzystania go jako nawóz zielony uprawy.To oferuje alternatywną drogę do zapłodnienia pola, zwiększając wydajność następnym o 30%!



Więcej zdjęć pod tym adresem ! -
http://ls-city.pl/farming-simulator-17/20442-farming-simulator-17-official-gamescom-trailer.html

Aby zobaczyć ukryty tekst musisz być zalogowany, jeżeli nie masz konta zarejestruj się!

2# Pobierz z drugiego linku pobierania
Ďîäđîáíĺĺ
Pobrań:1308 Autor: Revol Komentarzy: 0
5-08-2016, 20:44


Farming Simulator 17 Nowe Screeny !!

Farming Simulator 17 Nowe Screeny !!

Farming Simulator 17 Nowe Screeny !!

Farming Simulator 17 Nowe Screeny !!

Aby zobaczyć ukryty tekst musisz być zalogowany, jeżeli nie masz konta zarejestruj się!

2# Pobierz z drugiego linku pobierania
Ďîäđîáíĺĺ
Pobrań:573 Autor: Revol Komentarzy: 0
28-07-2016, 22:24




Aby zobaczyć ukryty tekst musisz być zalogowany, jeżeli nie masz konta zarejestruj się!

2# Pobierz z drugiego linku pobierania
Ďîäđîáíĺĺ
Pobrań:147 Autor: Revol Komentarzy: 0
27-07-2016, 20:43



Kochani wiemy że to ukazało się już wcześniej ale dodawaliśmy nowości z FarmCon i czekaliśmy na jakieś nowe informacje. Właśnie FarmCon dobiegł końca i witamy GamesCom Targi Gier które odbędą się Od 17 do 21 sierpnia 2016, podczas targów Gamescom, będzie można zagrać w Farming Simualtor 17, na naszym 240 metrowym stosiku w hali nr 8 (B41). Będzie można zapoznać się z nowymi pojazdami, maszynami czy mechaniką rozgrywki, jeszcze przed premierą, która odbędzie się 25 października.

Możliwe że poznamy już wcześniej niż 17 sierpień nowe zdjęcia oraz nowsze informacje.
To nie jest pewne ale myślimy że podczas targów GamesCom pojawi się nowy Trailer z Farming Simulator 17.

Zapraszamy was wszystkich do oglądania naszego Portalu i pobierania modów.
Możliwe że już niedługo będą nowe wiadomości więc wpadaj do nas częściej.

Pozdrawiamy.

Aby zobaczyć ukryty tekst musisz być zalogowany, jeżeli nie masz konta zarejestruj się!

2# Pobierz z drugiego linku pobierania
Ďîäđîáíĺĺ
Pobrań:123 Autor: Revol Komentarzy: 0
23-07-2016, 18:38



Farming Simulator 17 Nowe Screeny

Farming Simulator 17 Nowe Screeny

Farming Simulator 17 Nowe Screeny

Farming Simulator 17 Nowe Screeny

Farming Simulator 17 Nowe Screeny

Farming Simulator 17 Nowe Screeny

Farming Simulator 17 Nowe Screeny

Farming Simulator 17 Nowe Screeny

Farming Simulator 17 Nowe Screeny


Dzień Drugi

Potwierdzone funkcjonalności:
-mamy o wiele więcej ustawień gry (np. manualne odpalanie)
-teraz wybór poziomu trudności ma wpływ na ustawienia(np. na poziomie trudnym wszystkie są załączone standardowo, a na poziomie łatwym większość funkcji jest wyłączona np. manualne odpalanie,ale w menu pauzy można włączyć te funkcje)
-mapa "Sosnówka" będzie dostępna, ale nie podjęto żadnych zmian na razie
-nowa mapa nazywa się "Goldcrest Valley" i odzwierciedla tereny amerykańskie
-po wyborze mapy nastąpi wybór postaci z możliwością dopasowania szczegółów np. kolor ubrania, w Multiplayer działa to na tej samej zasadzie działać
-silosy będą miały ograniczoną ładowność, ale można kupić dodatkowy silos lub powiększyć nasz obecny
-nowe obiekty do postawienia m.in warsztat i silos
-nowy rodzaj zwierząt to chyba tylko świnie
-po kupnie świń można je załadować na przyczepę i samemu przewieść do chlewa lub gra może to zrobić za nas, ale liczy się to opłatami za transport
-krowy,świnie oraz owce rozmnażają się "automatycznie" gdy dostaną odpowiednią ilość jedzenia i słomy (np. u świń-słoma, kukurydza, pszenica ,jęczmień, soja ,buraki oraz ziemniaki)
-główne zródło dochodu z produkcji świń to ich sprzedaż
-miejsce karmienia zwierząt musi być czyste,można je wyczyścić za pomocą np. ciągnika z ładowaczem
-na mapie można oznaczyć punkt i pokazuje nam się linia jazdy do tego punktu(GPS)
-pracownicy mają różny wygląd
-poprawiono inteligencje pracownika(np. jeśli jest drzewo to pracownik zatrzymuje się przed nim i nawraca od razu)
-pracownik może sam napełnić paliwo i nasiona/nawóz, ale kosztuje to więcej,można wyłączyć ta funkcja. Poza tym można wyznaczyć punkt gdzie pracownik ma napełnić paliwo lub nasiona np. z własnego silosa
-obiekty na przyczepie można zabezpieczyć pasami, gdy podłączymy do przyczepy ciągnik automatycznie pojawiają się pasy
-mniejsze obiekty np. kawałki drewna można przenosić ręcznie Dodatkowo będzie kosz do koszykówki gdzie można sobie porzucać do kosza
-na mapie będą kilka rodzajów drzewa (drzewa nie będą "sześciokątne")
-pociąg z drzewem można samemu prowadzić, w ustawieniach można włączyć przełączanie na "TAB"
-pojazdy można konfigurować( np. Valtra T Series -kolor, wersja silnikowa i konsola do ładowacza czy np. w Fendt 939 koła bliźniacze, szerokie koła oraz obciążniki na koła). Po kupnie można dalej modyfikować pojazdy. Jest to dodatkowy koszt. Jeśli ktoś chce usunąć modyfikacje to może to zrobić za darmo.
-ciśnienie opon zależy od ciężaru(gdy zapniemy obciążnik to można to zauważyć)
-w pojazdach będzie radio, można słuchać offline(4 stacje są standardowo) lub można słuchać online (w pojazdach trzeba dodać odpowiednią komendę XML)
-Manitou oraz Joskin są nowymi markami ( tak na marginesie na fotce z Manitou można zauważyć naklejkę Magsi na widłach - obstawiam licencję na
-Ulepszony system nawożenia:
-żeby mieć największy plon trzeba pole 3 razy nawozić, każde nawożenie daje 30 % plonu, po 3 żniwach trznależy wykonać orkę (10% plonu)
-prawidłowo kolejność-żniwa->nawożenie->gruberowanie/talerzowanie->nawożenie->ewentualna orka->siew->nawożenie
-będzie poplon(rzodkiew oleista,po przyoraniu jest nawozem zielonym, dział to w grze jak gnojowica)
-trawa również jest nawozem zielonym- jeśli rośnie na polu
-będą BigBagi, które można samemu transportować
-można włączyć ruch uliczny w Multiplayer ,ale będzie bez zmian względem poprzednich części
Dzień Pierwszy
Na zdjęciach możemy zauważyć:
- sprzedaż zwierząt;
- nowe oświetlenie;
- możliwe coś w rodzaju poplony;
- snopki spinane pasami.



Mamy również kilka dosyć ciekawych informacji.
- będzie udostępniona aplikacja na smartfony pozwalająca sterować serwerem dedykowanym (Bardzo rozbudowane funkcje)
- lepiej odwzorowana sceneria nocna i dynamiczne oświetlenie
- światła zostają włączone po wyjściu z pojazdu
- widoczne swiatła innych graczy na MP
- okna i drzwi pojazdów dalej się nie otwierają
- brak odbicia świateł w deszczu
- Przerzucenie 17 na DirectX - znacznie lepsza wydajność w stosunku do poprzedniej edycji
- zabezpieczanie ładunków pasami
- Maszyny Manitou i Joskin
- zwierzęta rozmnażają się i recznie wypuszczamy je na pastwisko
- konfiguracje pojazdów (także po zakupie) - koła, kolor, silnik, konsola do tura
- wynajmowanie pojazdów
- ciężar oddziałowuje na opony
- możliwość rozbudowy silosów ( ograniczona pojemność)
- zaawansowany trzystopniowy system nawozu oraz obowiązkowa orka
- nowe owoce
- trawa rośnie na nieuprawianych polach
- siewniki napełniane bigbagami
- świnie w chlewni

Aby zobaczyć ukryty tekst musisz być zalogowany, jeżeli nie masz konta zarejestruj się!

2# Pobierz z drugiego linku pobierania
Ďîäđîáíĺĺ
Pobrań:1137 Autor: Revol Komentarzy: 0
1 ... 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100

1. Zakaz spamowania grozi za to ban na 3 dni.
2. Zakaz bluzgania grozi za to ban na 1 tydzień/ bez odwołania.
3. Administracja ma zawsze rację.
4. Zakaz reklamowania innego fora ban bez odwołania.

marcin21
marcin21
Dzisiaj 20:12:18

mógł by ktoś rozpakować dlc kuhn do fs 17 ?
malykm
malykm
Wczoraj 11:05:56

Dobra nie wstawiaj znalazłem sobie i wstawię zaraz
malykm
malykm
Wczoraj 10:39:03

GASEK01 masz może jeszcze fs'a 2008? jak tak to wstaw bo chce se pograć w gre z dzieciństwa :d
henry
henry
Wczoraj 10:30:57

Besoin de vous
lysy
lysy
16 Marzec 2017

weglu243 - i tu jeszcze big bagi ( http://uploadfiles.eu/3ctjmw1675a
9/Unpack_BigBag_v4___.rar.html )
lysy
lysy
16 Marzec 2017

weglu243 - tu masz z big bagami ( http://ul.to/ok5l9uxm )
weglu243
weglu243
16 Marzec 2017

WITAM!!!
dzieki lysy za tamtą odpowiedz xd
ale czy ktos wie jak mozna pobrać mod big bagów to znaczy ze nawozy sa w takich big bagach jak w zeczywistości
z góry dzieki za odp. :)
n0ris1225
n0ris1225
16 Marzec 2017

witajcie-GASEK01 -ta mapa to Great_Cuntry_v1 mysle ze to przerubka z ls 2015 cos z ograniczeniem pola ze nie dojedzie do konca a jak zawraca to za daleko jedzie i z 3 metry cofa i siewnik zawadza o ciagnik
GASEK01
GASEK01
16 Marzec 2017

n0ris1225 -to zależy od mapy, nie od siewnika
n0ris1225
n0ris1225
15 Marzec 2017

witam-GASEK01 -jak ustawic rzeby siewnik dojezdzal do konca pola bo dojedzie 2 metry przed koncem i jusz zawraca-ls 2017
GASEK01
GASEK01
14 Marzec 2017

Nowy Meksyk będzie kolejnym stanem w American Truck Simulator. Więcej dowiecie się tu-My Webpage
GASEK01
GASEK01
14 Marzec 2017

matiks131-podaj jeszcze raz link do modDesc, bo z rozpędu usunąłem tą wiadomość.
Moziz
Moziz
13 Marzec 2017

Gasek jest mozliwosc zebys dodal kuhn dlc jako mod ?
GASEK01
GASEK01
13 Marzec 2017

kubakubiszon123 -jak wyjdzie to będzie
GASEK01
GASEK01
13 Marzec 2017

malykm -nie mam pojęcia
kubakubiszon123
kubakubiszon123
11 Marzec 2017

B edzie ets 2 1.27 ?
malykm
malykm
10 Marzec 2017

GASEK01 czy w Winstep Nexus Ultimate można ustawić pulpit jak z xp? :)
lysy
lysy
10 Marzec 2017

weglu243- miałem ostatnio podobny problem a okazało się że mapka na której grałem nie miała wbudowanego chopped straw a ja używałem tego modu i przy próbie siania albo koltywacji świrowały mi mody , jak wyłączyłem mod chopped straw wszystko wróciło do normy
weglu243
weglu243
10 Marzec 2017

Witam
Mam mały problem z grą. Ponieważ chodzi o to ze jak chce siać lub agregatować to nie mogę. Może ktoś ma jakiś pomysł jak to rozwiązać.
ps. tak się tylko dzieje na mojej mapie.
POZDRAWIAM !
lysy
lysy
10 Marzec 2017

Dzięki za wstawkę :)
lysy
lysy
9 Marzec 2017

kochana Administracjo potrzebuje ten mod a link usunięty ( driveControl V4.02 ) jak macie to może być nowsza wersja tego
Revol
Revol
8 Marzec 2017

lysy,
Nikt nie ma problemu z grą :D tylko po mody przychodzą :D
lysy
lysy
8 Marzec 2017

Hejka a co tu taka cisza ???
thorgal
thorgal
6 Marzec 2017

elo po wgraniu nowego patcha mam problem z zapisem mapy - po oddtworzeniu - brakuje maszyn
jak temu zaradzic?
S3RGIEJ69
S3RGIEJ69
5 Marzec 2017

mógł by ktoś wstawić samaego cracka do dlc kuhn

Tylko zarejestrowani użytkownicy mog pisać na czacie.