Klucz do dodatku titanium
mody do ls 2013
Suppot Ls-City.PL
Login:
Hasło:



Serwer ONLINE
ModPack jest już dostępny do POBRANIA !!!
LINK -> http://catshare.net/436uf8UiSaKK8Has ok.. 600mb
Czas Pobrania 1,20h.
Aby dostać się na serwer potrzebujesz Hasła wstępu.
Aby je zdobyć wypełnij formularz pod tym linkiem.
http://srvmpfs.ls-city.pl
Informacje o serwerze Ls-City.PL
DOTACJE
Info dotyczący ustawienia (obejrzyj)
Pobierz Patcha oraz ModPack'a
Aktualizacja v1

Nazwa Serwera: Ls-City.PL Miasto pełne dodatków..
Ip-Port: Brak Danych..
Nazwa Mapy: Agro Map v4 By Edit Revol v2.
E-mail:
piotr.linowski@poczta.fm
-Wchodzimy w grę -> opcje -> zmieniamy język
multiplayera na Polski -> Wchodzimy w Grę
Wieloosobową -> Dołącz do gry -> Klikamy
Inne -> Filtruj -> Wpisujemy : Ls-City.PL
-> Zapisz -> Wchodzimy na serwer :)
Dostępny (NEW)
24.12.2013r
Dostępny
24.12.2013r

Wiadomość dla Nowicjuszy Portalu.
Farming Simulator 2015 w roku 2014 ?
To możliwe !. Znaleźliśmy dosyć ciekawe "Ciekawostki" o grze.
Dla małego przypomnienia:
Symulator Farmy 2008 (Farming Simulator 2008) została wydana: (14 kwietnia 2008)
Symulator Farmy 2011 (Farming Simulator 2011) została wydana: (18 października 2010)
Farming Simulator 2013 została wydana: (25 października 2012)

Więcej informacji Pod Tym KLIKNIĘCIEM.
Tabela głosowania wydania gry FS 2015.
GIANTS Software prezentuje Farming Simulator na E3!
Farming Simulator 2015 ? E3 Teaser!
GIANTS prezentruje nam nowe Screeny z gry Farming Simulator 2015
GIANTS Software na targach gamescom w Kolonii (Niemcy) w dniu (14-17/8/2014)

Klucz do dodatku titanium

  1. Offline

    hoksmok12

    Użytkownik

    Posty: 19

    Lubią to: 1

    Witam chcę klucz żeby mi ktoś podrzucił do dodatku titanium lub kupię jak by mi ktoś linka do klucza podrzucił to by bylo super pozdrawiam :)
    10 Grudzień 2013 - 17:38 / #1
  2. Offline

    sobus122

    Użytkownik

    Posty: 116

    Lubią to: 9

    Wejdz w Link
    12 Grudzień 2013 - 16:28 / #2

Nasz czat
Auto odświerzanie co 10 sekund. Prosimy nie spamować.
Prosimy aby w Ichat nie prosić o Moda/Mapę czy przeróbkę od tego jest Portalo/Forum.
Więcej informacji powyżej.
Support Ls-City.PL
criss20ster
criss20ster
10:04:49

Czesc. Czy ktos z Was zna sie na courseplay-u ? jak cos to poprosze odpowiedz na PW to bardzo wazne
thorgal
thorgal
23:22:27

na 1 ogien zalew wislany narazie tylko ogladalem gospodarke i szczeka z wrazenia mi opadla,czas pograc
thorgal
thorgal
20:01:46

no i rozwiazalem problem ze sciaganiem map- wiec bede mogl sie zajac galeria zdjec z map,oraz wychwycenia zalet i wad
kubassek
kubassek
16:56:02

Jaką polecacie polską mape średniej wielkości :)?
SentexPL
SentexPL
15:50:27

e
thorgal
thorgal
15:13:35

i odrazu daje propozycje do tworcow- by tworzyli obok gospodarstawa place naktorych latwo stawia sie budynek(odpowiednie podlorze i droga dojzadowa) zeby bylo ciekawiej zeby sie je kupowalo jak pola
thorgal
thorgal
15:09:48

ciag dalszy postu
otoz obok pola ktore rownalem znajdowala sie rzeka,no to pole wyrownalem a rzeka wylala i mam powodz hahaha
dobrze ze mam kopie orginalnej mapy bo bym sie chyba wk....l. panowie wielki szacun za tworzenie map ,ja padlem na kolana przy chyba najmniejszej edycji z mozliwych
thorgal
thorgal
15:09:13

szukajac mapki ktora mnie zadowoli - powedrowalem do GE i zgodnie z instrukcja na filmie zabralem sie za edycje mapy
- co prawda chcialem dokonac niewielkiej zmiany gdyz tylko potrzebowalem wyrownac teren by na plaskim latwiej stawialo sie budynek, edycja nawet mi wychodzila do czasu uruchomienia gry,
thorgal
thorgal
14:44:26

cichy jakiej przyczepy szukasz? mam prase simpa i przyczepe co sama zbiera kostki,ma 3 wersje nadstawek i nadaje sie rowniesz do przewozu ziarna czy kiszonki,siecieczki
cichy-007
cichy-007
12:24:52

oki jak cos bedziesz miał to na gg
Speedy
Speedy
12:18:07

cichy-007 jeszcze nie niemialem czasu bardzo ale postram sie ja znalesc
cichy-007
cichy-007
12:07:36

Speede i co patrzałeś za tą przyczepa?
Speedy
Speedy
10:32:19

pawulon170,Znalazlem u siebie przyczepe wystaweilem ja do pobrania
Speedy
Speedy
10:00:31

thorgal,
pawulon170,Od tego służy forum dział Proszę o moda proszę nastepnym razem pisać na forum a nie na IchAt.pozdrawiam
pawulon170
pawulon170
07:45:12

poszukuje przyczepy do przewozu soi prosze o link
thorgal
thorgal
04:04:14

stworzy ktos takie cudo?
Cyklop czeski WIR, W08
polski76
polski76
01:05:49

grzes87,
DO TEGO SŁUŻY FORUM TAK MI NAPISANO
grzes87
grzes87
31 Lipiec 2014

ej jak zrobic ten mod sieczkarni?
Speedy
Speedy
31 Lipiec 2014

Revolgg
Speedy
Speedy
31 Lipiec 2014

polski76,od tego służy forum Dział techniczny proszę nastepnym razem tam pisac a nie na IchAt
polski76
polski76
31 Lipiec 2014

kto umie zmienić sterowanie hedera z klawiszy page up page down na ' v '
Speedy
Speedy
31 Lipiec 2014

cichy-007,47423060
cichy-007
cichy-007
31 Lipiec 2014

speedy podaj GG
Speedy
Speedy
31 Lipiec 2014

cichy-007 podrzuc mi ta swoja przyczepe poszukam jescze jakies tam mam prasy to sprawdze .
cichy-007
cichy-007
31 Lipiec 2014

Speedy nie chodziło mi o prase ursusa a od tej sipma ta przyczepa nie zbiera belek
SkubanyBob07
SkubanyBob07
31 Lipiec 2014

kupa
applause
Speedy
Speedy
31 Lipiec 2014

cichy-007 nie nakladaj tych samych modów sprwdzaj czy taki jest dobiero wystawiaj
kubassek
kubassek
31 Lipiec 2014

speedy ty z lubelszczyzny bo ja tak :)
Speedy
Speedy
31 Lipiec 2014

thorgal,Na Lubelszczyznie tez cieplutko
thorgal
thorgal
31 Lipiec 2014

witam jak tam mija dzionek? na pomorzu gdanskim pochmurno ale cieplo
kubassek
kubassek
31 Lipiec 2014

Ja jeszcze pszenica,owies i przężyto :)
mana12
mana12
31 Lipiec 2014

ja juz po zniwach tylko pszenica zostala
kubassek
kubassek
31 Lipiec 2014

Jak tam żniwa w waszych rejonach?
Speedy
Speedy
31 Lipiec 2014

patryk6209,Od tego służy forum dział Multiplayer prosze nastepnym razem tam pisac pozdrawiam
patryk6209
patryk6209
31 Lipiec 2014

pogra ktoś na necie.?
kubassek
kubassek
31 Lipiec 2014

Elo ;)
Speedy
Speedy
31 Lipiec 2014

Dzień doberek ł=
kubassek
kubassek
31 Lipiec 2014

thorgal,
To pora by się nauczyć ;)
thorgal
thorgal
30 Lipiec 2014

chetnie bym sie pobawil ale nie stety nie umiem tworzyc modow
Revol
Revol
30 Lipiec 2014

thorgal,
haha dobre ! Polać mu ! To zrób mądralo takiego moda.
thorgal
thorgal
30 Lipiec 2014

mam pomysl na moda --- np postac pracownikow przechadzajacy sie po farmie (mozna zrobic kilka wersji np z widlami ,taczka,z wiadrami, w forest- z siekiera czy pila lancuchowa,np na pastwisku ktory prowadzi krowe na lancuchu, ) wiem ze to moze byc denerwujace jadac ciagnikiem dlatego musialo to byc ala duch - ze go nie rozjade haha
thorgal
thorgal
30 Lipiec 2014

echh testowalem juz z 10 map ,do kazdej mam uwagi,net mi nie pozwala na sciagniecie wiekszej pojemnosciowo mapy,wtedy moglbym zajac sie recezja ,krytyka czy chwaleniem map hahhahh
obecnie mam problem z ustawieniem budynku np swiniarnia,na gorzystym polu sa bledy w srodku budynku np w buchcie jest ziemia czy trwa
GASEK01
GASEK01
30 Lipiec 2014

-no raczej nie ,ale wszystko można zrobić i powinieneś może pomyśleć o tym . Całkiem niezły pomysł ,skatalogować mapy z opisami i fotkami.
thorgal
thorgal
30 Lipiec 2014

no tyle to wiem hihi ,pelen szacun dla tworcow map,a pytanko- mozna gdzies znalezc galerie zdjec z map,
GASEK01
GASEK01
30 Lipiec 2014

thorgal -nie wystarczy otworzyć mapę w GE IJESTEŚ PANEM MAPY, poradniki jak to zrobić znajdziesz wpisując w google hasło edycja mapy ls 2013 [google twój brat]
thorgal
thorgal
30 Lipiec 2014

czy juest trudna edycja mapy - np chcialbym sam przestawic np budynek czy paswtwisko
GASEK01
GASEK01
30 Lipiec 2014

paulo852 - mod który zrobiłeś albo mapa
paulo852
paulo852
30 Lipiec 2014

Jak tu zdobyć range moderator ?
GASEK01
GASEK01
30 Lipiec 2014

thorgal -pewnie tak ale zajmuje mniej miejsca i nie muli kompa ,dlatego polecam ALC120% I OBSŁUGA JEST BANALNIE PROSTA
thorgal
thorgal
30 Lipiec 2014

cos jak to ---TSL HeckmuldeVario--- tyle zyby ta, wstawic nasiona nawoz czy oprysk

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą pisać na iCh@t by Ls-City.PL Miasto Pełne Dodatków..


Szukaj Moda/Mapę



Landwirtschafts Simulator 2011
Traktory Kombajny Maszyny Przyczepy Samochody Mapy / Mod Packi Inne/Pozostałe
Landwirtschafts Simulator 2013
Traktory Kombajny Maszyny Przyczepy Samochody Mapy / Mod Packi Inne/Pozostałe
Landwirtschafts Simulator 2015 (BETA)
Traktory Kombajny Maszyny Przyczepy Samochody Mapy / Mod Packi Inne/Pozostałe
Inne
Programy komputerowe
FaceBook
Ls-City.PL
Kanał YouTubE Konto Premium Konkursy Praca Nasze Video YT
Głosowanie

Farming Simulator 2015 w roku 2014 ? Który Miesiąc przewidujesz ?

Lipiec nini
Sierpień belay
Wrzesień lol
Październik zlo
Listopad crazy
Grudzień rofl


Czy wiesz że ... ?
Mamy już miesięcznie
ponad 141529 odwiedzin ?
A liczba ciągle rośnie !
Dlatego jesteśmy
bardziej popularniejsi w internecie !
Future Google PR for ls-city.pl - 3.17
Administracja-Online
Kompaktywność Strony z: